Bogatyńskie sklepy "Eko" przechodzą rebranding. Jeden własnie zmienia się w "Delikatesy Centrum", a drugi ma to zrobić do 25 maja br.

 

Dotąd w Bogatyni były dwa sklepy sieci "Eko" należącej do Grupy Eurocash. Jeden przy ulicy Parkowej, a drugi Żołnierzy II Armiii Wojska Polskiego. Zatoński sklep ma już nowe logo, teraz pora na drugi. 

– Głównym motorem dynamicznego wzrostu sprzedaży w segmencie detalicznym są akwizycje zrealizowane na przełomie 2016 i 2017 r., a w szczególności przejęcie blisko 250 supermarketów EKO. Kontynuujemy integrację tych placówek z Delikatesami Centrum, tak aby docelowo stworzyć ogólnopolską sieć supermarketów, z silną marką, obejmującą placówki franczyzowe oraz własne. Rozwój własnego detalu ma strategiczne znaczenie dla przyszłości Grupy Eurocash i naszych klientów. To oni będą beneficjentami rozwiązań, które wypracujemy we własnych sklepach, zarówno w kontekście efektywnej logistyki, marketingu, jak i odpowiedniej skali, która umożliwi uzyskanie konkurencyjnych warunków zakupowych i w efekcie pozwoli wspólnie mierzyć się z dyskontami – powiedział Jacek Owczarek, członek zarządu i dyrektor finansowy Grupy Eurocash.

W ciągu pierwszych trzech kwartałów tego roku 28 sklepów EKO przeszło rebranding na Delikatesy Centrum, a kolejnych 9 placówek zmieniło szyld w październiku 2017 r.

Na koniec III kwartału br. liczba własnych sklepów detalicznych Grupy Eurocash obejmowała 452 placówki w sieci Inmedio, 118 w sieci Delikatesy Centrum oraz 227 w sieci EKO (w tym 37, które już zmieniły szyld na Delikatesy Centrum).

– Wysokiej jakości produkty świeże będą jedną z przewag konkurencyjnych Delikatesów Centrum, które pozwolą im skutecznie konkurować o klienta z dyskontami. Musimy pomóc im zdobyć tę przewagę. Aby zapewnić odpowiednią jakość i świeżość produktów, potrzebna jest bowiem odpowiednia skala. Podobnie patrzymy na inne rozwijane przez nas projekty. Stwarzając naszym klientom – właścicielom niezależnych sklepów w Polsce – dodatkowe możliwości rozwoju i konkurowania z dyskontami, inwestujemy w ich rozwój i tym samym w przyszłość Grupy Eurocash. W krótkim terminie inwestycje te oznaczają oczywiście znaczne wydatki, co obciąża nasz wynik EBITDA. Jesteśmy jednak przekonani, że długoterminowo przyniosą one wymierne, pozytywne korzyści – powiedział Jacek Owczarek.

Na podstawie: mat. pras. Grupy Eurocash

Podziel się ze znajomymi!

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.