b_699_699_16777215_00_images_stories_okiem_20191011_120539.jpeg

Wydział Organizacyjno-Prawny? Brak. Wydział Podatkowy? Nazywa się inaczej. Wydział Budżetowy? Niezupełnie. Biuro Obsługi Interesanta? Hmmm. Wydziały poznikały, a tabliczki zostały. Już prawie rok od zmiany struktury organizacyjnej...

Aktualizacja 15.10.2019

Dzień po publikacji wpisu tabliczki zostały zdjęte.

20191015 170738

***

Teksty i zdjęcia pochodzą od naszych czytelników lub są przez nich wskazane. Widziałeś coś ciekawego? Coś Cię bulwersuje? Masz fajne zdjęcie? Chcesz podzielić się ciekawymi tematami z innymi. Zapraszamy do naszego nowego działu Okiem czytelników, gdzie będą umieszczane Wasze tematy. Tekst,  lub temat można zamieścić za pomocą poczty elektronicznej e-mail do nas (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), wiadomości wysłanej z naszego konta Facebook albo umieszczenia tematu na naszej "tablicy" (www.facebook.com/BogatyniaInfo) lub przez formularz kontaktu (bogatynia.info.pl/skontaktuj-sie-z-nami).

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bogatynia.info.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Prosimy trzymać się netykiety oraz nie wpisywać treści niezgodnych z prawem. Komentarze użytkowników niezarejestrowanych będą publikowane po akceptacji moderatora.

Kod antyspamowy
Odśwież

Komentarze   

+1 #8 rtyuiop 2019-11-09 09:37
Cytuję Urzędnik:
Zabrakło odpowiedniej osoby do wydania dyspozycji :-( niestety. Jeszcze zatęsknimy

Za czym? Do galopu wziąć tych naczelników ! A szeregowy urzędas nie widzi nie zgłasza?
Cytować | Zgłoś administratorowi
+1 #7 uuaydsy 2019-10-16 11:08
A podwyżka cen śmieci kiedy? Coś władzunia się ociąga z tą sprawą. Dlaczego?
Cytować | Zgłoś administratorowi
+7 #6 Pracownik 2019-10-16 06:17
A kiedy zmiany w mzgk? Najwyższy czas!
Cytować | Zgłoś administratorowi
+6 #5 Loper 2019-10-15 17:14
Kiedy zmiany w Opiece Społecznej Panie Burmistrzu???????!!!!!!!!!!
Cytować | Zgłoś administratorowi
+2 #4 Urzędnik 2019-10-15 11:25
Zabrakło odpowiedniej osoby do wydania dyspozycji :-( niestety. Jeszcze zatęsknimy
Cytować | Zgłoś administratorowi
+4 #3 Obiektywny 2019-10-15 08:55
A na dodatek AUDYTOREM jest była skarbnik- emerytka( oczywiście nowe stanowisko)proszę sprawdzić sobie sprawozdania finansowe za jej kadencji, mówią same za siebie, wtedy to było zadłużenie. I po
Cytować | Zgłoś administratorowi
+11 #2 Obiektywny 2019-10-15 08:52
W tym przypadku nie trzeba pieniędzy, tylko chęci do pracy, ale jak ktoś widzi belkę w oku innego, a u siebie w oku źdźbła nie dostrzega, to już inna kwestia. Poza tym jakby nie było pieniędzy, to nie tworzyli by nowych wydziałów: podatkowy, finansowy itd. (podobno nie ma pieniędzy, więc czym tu zarządzać).Może radni zadadzą pytanie ile nowych osób jest zatrudnionych, ok.40. Czy to tak trudno sprawdzić?
Cytować | Zgłoś administratorowi
0 #1 bogatynianka. 2019-10-15 05:21
Nie ma piniendzy by zdjąć tabliczki.Poprzednia władza wyczyściła kasę gminną do czysta
Cytować | Zgłoś administratorowi
Kategoria: Okiem czytelników
środa, listopad 20, 2019

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Polityka cookies