Jak uniknąć działań nieuczciwych przedstawicieli handlowych, którzy w podstępny sposób nakłaniają do zmiany dotychczasowego dostawcy usług telekomunikacyjnych? Przyjdź 26 września (czwartek) do starostwa i dowiedz się jak nie dać się zmanipulować
Zapraszamy wszystkich chętnych 26 września br. o godzinie 11:00 do Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu przy ul. Bohaterów II AWP 8 (II p., sala konferencyjna nr 309) na spotkanie edukacyjne z przedstawicielami Urzędu Komunikacji Elektronicznej w ramach programu „Ufaj, ale sprawdzaj” .
Celem akcji jest edukowanie konsumentów narażonych na nieetyczne praktyki handlowe przedstawicieli operatorów. Działania Urzędu są kierowane przede wszystkim do konsumentów, głównie osób starszych, mających niewystarczającą wiedzę na temat zasad panujących na rynku telekomunikacyjnym i podatnych na zabiegi marketingowe wykorzystujące niewiedzę na temat uprawnień i obowiązków użytkowników usług telekomunikacyjnych.
Seminaria edukacyjne, w trakcie których specjaliści z Centrum Informacji Konsumenckiej udzielają konsumentom porad i odpowiedzi na pytania, organizowane są we współpracy z Rzecznikami Konsumentów oraz lokalnymi władzami miast i powiatów Urząd Komunikacji Elektronicznej.
Źródło: Powiatowy Rzecznik Konsumentów Izabela Marcinkowska