fot. archiwum bogatynia.info.plW bogatyńskim urzędzie dostarcza się blisko 100 tys. przesyłek pocztowych rocznie. Zdecydowano, aby dostarczyciela wybrać w przetargu

W przeszłości pomysłów na doręczanie było kilka: tradycyjną pocztą, za pośrednictwem firm zewnętrznych oraz przez samych urzędników. Dzisiaj ogłoszono przetarg, który ma wyłonić jedną firmę dostarczająca przesyłki. Jest ich kilkadziesiąt tysięcy i to nie tylko do Polski. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowymi zagranicznym na rzecz Zamawiającego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. Oprócz Polski przesyłki z ulicy Daszyńskiego 1 mają trafiać krajów Europy, obu Ameryk, a nawet do Australii. Kierunki i liczby przesyłek są jedynie szacowane na podstawie ubiegłorocznych danych. Określone ilości poszczególnych przesyłek oraz zwrotów w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb.

Wyłoniona w przetargu firma będzie dostarczać przesyłki przez 3 lata. Wymagany termin wykonania zamówienia ustalono od dnia podpisania umowy do dnia 01.04.2017 r. włącznie.

Podziel się ze znajomymi!

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.