fot. bogatynia.info.pl Bogatynianie dostali nowe warunki umów na usługę dostawy energii elektrycznej. Czy wiąże się z tym podwyżka? Pytamy rzeczniczki prasowej TAURON Sprzedaż sp. z o.o.


- Pismo, które wysłaliśmy do części klientów indywidualnych (wykorzystujących energię elektryczną w gospodarstwach domowych), związane jest z planowaną zmianą systemu rozliczeń z rzeczywistego (opartego na odczytach dokonywanych co 2 miesiące) na prognozowy - odpowiada na pytnie redakcji bogatynia.info.pl Elżbieta Bukowiec, rzecznik prasowy TAURON Sprzedaż sp. z o.o. - W korespondencji, którą otrzymali od nas klienci, nie było mowy o zmianie cen energii elektrycznej - w żaden sposób nie była ona związana z podwyżką.

Zmiana systemu rozliczeń wprowadzana będzie sukcesywnie dla wszystkich klientów indywidualnych - z obszarów: wałbrzyskiego, jeleniogórskiego i legnickiego - w ciągu kolejnych miesięcy 2012 r. Każdy klient, którego dotyczyła będzie ww. zmiana, otrzyma - odpowiednio wcześniej - korespondencję zawierającą informacje na ten temat.

- W systemie prognozowym rozliczana jest od wielu lat większość klientów naszej spółki. W obszarze krakowskim i będzińskim system ten funkcjonuje z powodzeniem od ponad dwudziestu lat. Klienci cenią go m.in. za to, że ponoszą mniejsze koszty opłat stałych - tłumaczy rzeczniczka Bukowiec.

Co ma zrobić klient, który otrzymał korespondencję od spółki energetycznej. Jeśli się zgadza na zaproponowana formułę - nic. Jeżeli klient nie akceptuje nowych warunków umowy, proszony jest o przekazanie tej informacji do spółki.

- W związku z planowanymi zmianami klienci otrzymali od nas korespondencję zawierającą: pismo przewodnie (prezentujące propozycje zmian w umowie, w tym informacje o zmianie systemu rozliczeń), wzór nowej umowy oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU). Jeżeli klient akceptuje nowe warunki umowy, zaproponowane zmiany wejdą w życie w terminie określonym w korespondencji przesłanej do klienta. Klient nie musi odsyłać podpisanego egzemplarza umowy. Wzór umowy służy jedynie do porównania z umową dotychczasową - wyjaśnia rzeczniczka - Prosimy, by klienci zachowali przesłane pismo oraz wzór nowej umowy. Z uwagi na fakt, że po zmianie systemu rozliczeniowego korespondencja wysyłana będzie za pośrednictwem poczty (a nie - jak do tej pory - dostarczana przez pracownika spółki), prosimy o sprawdzenie swoich danych. Jeżeli dane uległy zmianie, prosimy o przekazanie aktualnych informacji do spółki.

Dane teleadresowe w sprawie aktualizacji danych: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;  infolinia 32 606 0 606 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 18.00); adres korespondencyjny wskazany na fakturze za energie elektryczną; kontakt za pośrednictwem e- book ebok.tauron-pe.pl; kontakt osobisty z najbliższym punktem obsługi klienta.

R E K L A M A

Podziel się ze znajomymi!

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.