- artykuł sponsorowany - 
Po wieloletniej współpracy na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych z terenu Gminy Bogatynia, w obliczu zmian, mam przyjemność zaproponować Państwu prowadzenie przeze mnie profesjonalnego zarządzania nieruchomością. Doświadczenie nabyte w ciągu 22 lat pracy w Gminnym Zarządzie Mienia Komunalnego w Bogatyni Sp. z o.o., gruntowne wykształcenie ekonomiczne, administracyjne oraz w zakresie zarządzania nieruchomości a także zespół sprawdzonych współpracowników zapewni najwyższą jakość oferowanych usług.
Z chwilą powierzenia mi zarządu, otrzymają Państwo pełną i profesjonalną obsługę nieruchomości w ramach współpracy, która w przyszłości dzięki racjonalnemu wykorzystaniu środków finansowych wpłacanych przez właścicieli lokali, przyczyni się do podniesienia wartości rynkowej nieruchomości, estetyki, utrzymania w należytym stanie technicznym i obniżenia kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej. Zapewniam pełen zakres usług związanych z zarządzaniem i administrowaniem Państwa nieruchomością. Kieruję się przy tym zasadą ochrony interesów zleceniodawcy, a więc Wspólnoty Mieszkaniowej.

Szczegółowy zakres usług ustalany jest każdorazowo zgodnie z życzeniami Wspólnoty i spisany zostaje w umowie o zarząd nieruchomością. Gwarantuję profesjonalne wykonywanie obowiązków zarządcy nieruchomości, w tym racjonalne zarządzanie funduszami w celu minimalizacji kosztów utrzymania oraz fachową obsługę każdego właściciela przy równoczesnym pozostawieniu wszelkich ostatecznych i istotnych decyzji dotyczących nieruchomości wspólnej w rękach jej właścicieli.

Deklaruję ścisłą współpracę z właścicielami, realizację podjętych uchwał oraz pełną kontrolę właścicieli nad finansami i gospodarką Wspólnoty.
Zadania realizowane w rantach umowy, to:
  • Stała opieka administracyjna nieruchomości,
  • Stały kontakt i wymiana informacji pomiędzy członkami Wspólnoty i zarządcą przez e-mail, stronę internetową firmy, telefon;
  • Pełna obsługa księgowa i sprawozdawczość (ewidencja kosztów i przychodów wspólnoty oraz prowadzenie analiz i dokumentacji księgowej dla właścicieli lokali, sporządzanie planów gospodarczych i kontrola ich realizacji, rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych oraz sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, sporządzanie sprawozdań do GUS i U.S., sporządzanie deklaracji ZUS).
  • Rozliczanie świadczeń i kosztów zarządu,
  • Prowadzenie rachunków bankowych wspólnoty, dbanie o finanse,
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej budynku oraz książki obiektu budowlanego, wykonywanie przeglądów okresowych budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami, Zastępstwo inwestycyjne w zakresie inwestycji remontowych Wspólnoty Mieszkaniowej, Odczyty wodomierzy i ciepłomierzy,
  • Podpisywanie umów z dostawcami usług, kontrola wykonywania tych umów, organizowanie przetargów na usługi,
  • Zapewnienie pogotowia awaryjnego przez sprawdzone w latach wcześniejszych firmy, Organizowanie i obsługa zebrania absolutoryjnego wspólnoty,
  • Ewidencja obciążeń i wpłat należności dotyczących indywidualnych użytkowników lokali, Windykacja należności, w tym również sądowa (opłaty sądowe i komornicze ponosi wspólnota),
  • Obsługa prawna wspólnoty,
  • Ewidencjonowanie wpłat bankowych na konto Wspólnoty, regulowanie zobowiązań Wspólnoty,
  • Działanie w celu powiększenia pożytków Wspólnoty, szczególnie z tytułu wynajmowania części nieruchomości wspólnej i reklam,
  • Wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń dla właścicieli lokali dotyczących dodatków mieszkaniowych lub dla innych celów,
  • Obsługa wspólnoty w zakresie ubezpieczenia od szkód losowych i o.c. (proces zgłaszania i likwidacji szkód),
  • Pełna obsługa w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi w częściach wspólnych,
  • Zapewniam dostęp do rozliczeń bieżących Wspólnoty oraz lokalu przez e-book.
Biorąc pod uwagę ogromne potrzeby a także duże zainteresowanie projektami modernizacji rewitalizacji nieruchomości, oferuję Państwu w ramach ogłaszanych programów możliwość przystąpienia do projektów remontowych ze wsparciem środków zewnętrznych, funduszy krajowych, europejskich, norweskich i innych w zakresie termomodernizacji, fotowoltaiki, przystosowania budynków do potrzeb osób niepełnosprawnych, małej architektury i innych.

Rekomendacją mojej skuteczności w realizacji tych zadań jest 7 projektów z powodzeniem] przeprowadzonych i rozliczonych o wartości blisko 5 milionów zł, w ramach których Wspólnoty otrzymały dotacje niemal 4 milionów zł.
 
Po zapoznaniu się z nieruchomością i przekazaniu mi dodatkowych życzeń, przedstawiona zostanie szczegółowa oferta dostosowana tak pod względem zakresu jak i ceny, co do Państwa indywidualnych wymagań. Cena wynagrodzenia zarządcy wynosi od 0,55 zł do 0,80 zł za 1m2 powierzchni użytkowej miesięcznie i podlega negocjacji. Przy budynkach użytkowych lub użytkowo - mieszkalnych dolicza się 23 % VAT.
________________
W przypadku zainteresowania przedłożoną Państwu ofertą zapraszam do kontaktu telefonicznej pod numerem 660 063 569.
Katarzyna Bartkowiak
*Oferta niniejsza jest jedynie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu k.c.
- artykuł sponsorowany - 
{jcomments off}
Podziel się ze znajomymi!

W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.