Stowarzyszenie Sekcja Turystki-Rekreacyjnej "Bog-Tur" 20-08-2023 wybrało się na koleiny etap Głównego Szlaku Sudeckiego (GSS).

Wędrówkę rozpoczęliśmy od Rozdroża pod Kamieńczykiem, niebieskim szlakiem, który nas doprowadził do schroniska pod Łabskim Szczytem. Następnie doszliśmy do szlaku czerwonego, który jest oznakowany jako Główny Szlak Sudecki i tym szlakiem kontynuowaliśmy dalszą wędrówkę. W oddali wyłoniła się nam charakterystyczna bryła stacji radiowo-telewizyjnej na Śnieżnych Kotłach, pierwotnie znajdowało się tam schronisko. Kiedy doszliśmy do rozdroża pod Śmielcem przeszliśmy na zielony szlak, który przebiegał przez Śnieżne Stawki znajdujące się na dnie Śnieżnych Kotłów, a konkretnie większego z pośród tych polodowcowych kotłów. Jest to zespół ośmiu bezodpływowych jeziorek, z czego sześć z nich to jeziorka występujące okresowo. Ten odcinek szlaku był bardzo wymagający, kamienisty a momentami były trudne skalne podejścia i do tego żar lał się z nieba. Trochę dla ochłody mogliśmy się schłodzić w wijących się po drodze górskich potokach. Widoki jakie się rozpościerały z punków widokowych wynagrodziły nam trudy wędrówki. W dobrych humorach powróciliśmy do Bogatyni, planując już kolejny odcinek szlaku.