12 maja, grupa 23 wędrowców z „Bog-Tur” przedreptała 20 km III etapu Hřebenovki w Czeskiej Szwajcarii - trasa z Rynartic do Mezni Louka.

Zaczęliśmy wędrówkę od doliny Pavliny nad rzeką Chibska Kamienice, następnie obeszliśmy jeziorko Pavliny z Rusałkową jaskinią. Po odpoczynku weszliśmy na Mariina skala z uroczą altaną i cudną panoramą. Dalej czekał na nas kolejny taras widokowy - Vileminina stena. Nie minęliśmy Rudolfovą skroń na Ostrohu gdzie walczyliśmy z różnymi lękami i wspinając się do schronu na szczycie z podziwianiem panoramy. Kolejną atrakcją Parku Narodowego Czeskiej Szwajcarii były ruiny zamku zbójnickiego Šaunstejn, gdzie po pionowych drabinkach wdrapaliśmy się na kolejny taras widokowy. Ostatnim punktem była mała Brama Pravcicka - skalny punkt widokowy. Trasa zróżnicowana pod względem wysokościowym jednak bardzo malownicza i widokowa.

W tym dniu uczestniczyliśmy również w akcji charytatywnej Wirtualny Bieg Kobiet "Zawsze pier(w)si", której celem było przypomnienie o profilaktyce raka szyjki macicy - badania HPV i dlatego uczestnicy mieli zakupione koszulki z logo akcji w kolorze żółtym.

Strudzeni, ale bardzo zadowoleni już zaplanowaliśmy kolejny - 4 etap.